Koszyk Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJA (USZKODZENIE PODCZAS TRANSPORTU)


Przebieg reklamacji

- Prosimy wysłać wiadomość na maila info@igmar.pl
  1. W tytule wiadomości podaj numer zamówienia lub nick z allegro lub numer rachunku
  2. W treści wiadomości opisz całe uszkodzenie
  3. Do wiadomości dodaję minimum 2 zdjęcia uszkodzonego przedmiotu oraz dołączając również skan lub zdjęcie spisanego protokół z kurierem w dniu dostarczenia paczki 
  4. Prosimy o wybór możliwości rozwiązania sporu z pośród poniższych wariantów:
  • Wymiana towaru na nowy
  • Zwrot części lub całej kwoty za zakupiony towar
  • Rabat na kolejne zakupy (np darmowa wysyłka lub rabat na zakupiony towar)
  • Inna propozycja rozwiązania sporu
- Później oczekują Państwo na kontakt z naszej strony

WAŻNE
Data spisania protokołu szkody, nie może być inna niżeli data dostarczenia towaru pod wskazany adres - gdyż takie protokoły są odrzucane z automatu przez firmę kurierska
 

Kupujący jeśli jest przedsiębiorcą, w tej sytuacji odpowiedzialność za uszkodzenie przechodzi na firmę kurierska. Prosimy o złożenie stosownej reklamacji u przewoźnika dostarczającego przesyłkę we własnym imieniu.


link do formularza zgłoszeniowego


ZWROT TOWARU

zwrot towaru jest możliwy do 14 dnia (włącznie) od dnia otrzymania jego. Prosimy starannie spakować owy towar oraz wysłać na adres: igmar dąbrówka 103a 38-211 Jasło
Państwo płacą za transport. Pobrania nie są przyjmowane na magazynach. Pieniążki zostaną zwrócone po dokładnym sprawdzeniu towaru oraz jego zużyciu do 14 dnia od daty otrzymania.

- Prosimy wysłać wiadomość na maila info@igmar.pl
  1. W tytule wiadomości podaj numer zamówienia lub nick z allegro lub numer rachunku
  2. W treści wiadomości opisz całe uszkodzenie
  3. Prosimy o wybór możliwości rozwiązania sporu z pośród poniższych wariantów:
  • Wymiana towaru na nowy
  • Zwrot części lub całej kwoty za zakupiony towar
  • Rabat na kolejne zakupy (np darmowa wysyłka lub rabat na zakupiony towar)
  • Wymiana na inny towar
  • Inne rozwiązanie sporu
- Później oczekują Państwo na kontakt z naszej strony

PODSTAWĄ DO OTRZYMANIA ZWROTU JEST ZWROT OWEGO TOWARU BEZ ŚLADÓW ZUŻYCIA Z PARAGONEM.
Przejdź do strony głównej
AAAabjAnderAneksArixArtgosBentomBiskBranqBrowinGaldGarpolHuta Szkła JasłoHuta Szkła KrosnoIgmarKatexKrystynkaLamelaLeifheitLipieckimtmPlast TeamPracticRothoSNBSpontexViledaYork
Wszystkie Zamówienia są przyjmowane, ale ze względu na obecną sytuację, wysyłki kurierskie nie będą realizowane do odwołania - minimum tydzień od dnia 14.03.2020. Na okres ten hurtownia w dąbrówce jest ZAMKNIĘTA.
Zamówienia z odbiorem osobistym będą realizowane od kwoty 2 000 netto - po wznowieniu wysyłek kurierskich - w pierwszej kolejności będą realizowane opłacone zamówienia! !! Przepraszamy za utrudnienia !!