Koszyk Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJA (USZKODZENIE PODCZAS TRANSPORTU)


Przebieg reklamacji

- Prosimy wysłać wiadomość na maila info@igmar.pl
  1. W tytule wiadomości podaj numer zamówienia lub nick z allegro lub numer rachunku
  2. W treści wiadomości opisz całe uszkodzenie
  3. Do wiadomości dodaję minimum 2 zdjęcia uszkodzonego przedmiotu oraz dołączając również skan lub zdjęcie spisanego protokół z kurierem w dniu dostarczenia paczki 
  4. Prosimy o wybór możliwości rozwiązania sporu z pośród poniższych wariantów:
  • Wymiana towaru na nowy
  • Zwrot części lub całej kwoty za zakupiony towar
  • Rabat na kolejne zakupy (np darmowa wysyłka lub rabat na zakupiony towar)
  • Inna propozycja rozwiązania sporu
- Później oczekują Państwo na kontakt z naszej strony

WAŻNE
Data spisania protokołu szkody, nie może być inna niżeli data dostarczenia towaru pod wskazany adres - gdyż takie protokoły są odrzucane z automatu przez firmę kurierska

Mogą państwo spisać protokół szkody bez obecności kuriera tylko do 1 godziny od momentu otrzymania paczki, która zawiera uszkodzony produkt 

pod linkiem wypełniamy - protokół szkody
https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/ 
 

Kupujący jeśli jest przedsiębiorcą, w tej sytuacji odpowiedzialność za uszkodzenie przechodzi na firmę kurierska. Prosimy o złożenie stosownej reklamacji u przewoźnika dostarczającego przesyłkę we własnym imieniu.


link do formularza zgłoszeniowego


ZWROT TOWARU

zwrot towaru jest możliwy do 14 dnia (włącznie) od dnia otrzymania jego. Prosimy starannie spakować owy towar oraz wysłać na adres: IGMAR ul.Krakowska 37m 38-200 Jasło
Państwo płacą za transport. Pobrania nie są przyjmowane na magazynach. Pieniążki zostaną zwrócone po dokładnym sprawdzeniu towaru oraz jego zużyciu do 14 dnia od daty otrzymania.

- Prosimy wysłać wiadomość na maila info@igmar.pl
  1. W tytule wiadomości podaj numer zamówienia lub nick z allegro lub numer rachunku
  2. W treści wiadomości opisz całe uszkodzenie
  3. Prosimy o wybór możliwości rozwiązania sporu z pośród poniższych wariantów:
  • Wymiana towaru na nowy
  • Zwrot części lub całej kwoty za zakupiony towar
  • Rabat na kolejne zakupy (np darmowa wysyłka lub rabat na zakupiony towar)
  • Wymiana na inny towar
  • Inne rozwiązanie sporu
- Później oczekują Państwo na kontakt z naszej strony

PODSTAWĄ DO OTRZYMANIA ZWROTU JEST ZWROT OWEGO TOWARU BEZ ŚLADÓW ZUŻYCIA Z PARAGONEM.
Przejdź do strony głównej
Korzystanie z witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie danych osobowych oraz cookies. Więcej informacji Polityka prywatności , Regulamin
Rozumiem i akceptuje